ההיערכות לסגר השני הביאה לזינוק במכירות ברשתות המזון ב-23% לעומת ראש השנה הקודם

1 משתתף, 0 תגובות
מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #30007

      גלובס חדשות
      משתתף
      @Globes

      לפי נתוני שב"א מדובר בתוספת כספית של מעל 300 מיליון שקל בימים שקדמו לחג לעומת התקופה המקבילה אשתקד • הגידול נרשם לא רק בחנויות הפיזיות: המכירות באונליין קרוב להכפילו את עצמן בתקופה שקדמה לחג

      המשך לכתבה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.