הטוב, הרע והלא נורא: כך הצליחו יבואניות הרכב להתגבר על הירידה החדה במספר המכוניות שמכרו השנה

0 תגובות, 1 משתתף עדכון אחרון ע"י  גלובס חדשות לפני 1 שבוע, 2 ימים
  • מאת
    תגובות
  • #23837

    גלובס חדשות
    משתתף
    @Globes

    למרות ירידה של כמעט 20% במכירת הרכבים המצרפית של דלק רכב, קרסו מוטורס ו-UMI ברבעון השלישי ומתחילת השנה, ידעו השלוש פצות בדרכים שונות על השחיקה בפעילות, וכך הצליחו לשמור על השורה התחתונה ואף לשפר את הרווחיות

    המשך לכתבה

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.