"מודעות הצרכנים לנושא ההיגיינה עשויה לגדול"

1 משתתף, 0 תגובות
מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #43175

      גלובס חדשות
      משתתף
      @Globes

      לדברי מנכ"ל חמת, רועי רגרמן, "מחלקת המו"פ שלנו, שבימים שגרתיים שוקדת על פיתוח מוצרים חדשניים, שוקדת כעת על פתרונות אנטי-מיקרוביאליים למוצרי הקבוצה, מתוך הבנה שביום שאחרי הקורונה, מודעות הצרכנים לכל נושא ההיגיינה והמוצרים הבטיחותיים עשויה לגדול"

      המשך לכתבה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.