תתמקד במותגי הליבה: קסטרו סוגרת את המותג לאדילה ואת רשת אקססורייז

1 משתתף, 0 תגובות
מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #45571

      גלובס חדשות
      משתתף
      @Globes

      חלק מחנויות רשת אקססורייז יהפכו לסניפים חדשים של מותג האיפור קיקו מילנו • רון רוטר, המשנה למנכ"ל הודיס-קסטרו: "המטרה – להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה ולהתנתק מפעילויות שאינן רווחיות מספיק"

      המשך לכתבה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.