מנכ"לית טיקטוק ישראל: "ביגרנו את האפליקציה. אנחנו כמעט לא מקדמים תוכן שמדבר לנערות צעירות ולריקודים"

    • לחם חביתה, תיק קטן, שיגעון הרול אפס: הטיקטוק הוא היום הדרך הכי מהירה לייצר טרנדים והצלחות מסחריות בישראל. בריאיון ראשון מספרת אנה פלקין, מנכ"לית טיקטוק ישראל, איך פועל העסק הזה מאחורי הקלעים, מגיבה לטענות שטיקטוק עלולה לשמש מקור לאיסוף מידע על משתמשים בידי הממשל הסיני, מספרת על התוכנית להגיע גם לקהל מבוגר יותר ועונה לביקורות על סרטוני "האתגרים" המסוכנים וההשפעה השלילית על בני הנוער. וגם אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן בישראל, מסביר איך הפך הטיקטוק לפריים טיים החדש המשך לכתבה

תגובות:

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.